Jak stworzyć skuteczny mastermind i rozwinąć swój biznes?
Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób.
Lew Tołstoj
A ja pozwolę sobie na krótką polemikę z mistrzem. Jako prawniczka w eCommerce jestem jak bohaterka gry – mam kilka żyć. Zżywam się z moimi przedsiębiorcami i czasami mam wrażenie, że prowadzę kilkanaście e-Commersów równolegle.
Moje doświadczenie podpowiada mi, że istnieje wiele skutecznych strategii na założenie i rozwijanie e-commerce z sukcesem. Jest jednak jeden niezawodny sposób jak w eCommerce, albo szerzej w biznesie odnieść szybką porażkę – jest nim …. brak weryfikacji swoich założeń.
Uznawanie, że wizja którą mam dzisiaj i teraz jest najlepsza, wieczna i na tej podstawie mogę podejmować trafne decyzje dzisiaj, jutro i zawsze.
Jak się pewnie domyślasz, celem zakładania swojego e-Commersu nie jest jego zamknięcie na 4 spusty. Istnieje wiele narzędzi, które wspierają tutaj przedsiębiorców.
O jednym z nich, które przetestowałam na swoje skórze, chcę Ci dzisiaj powiedzieć. Tym narzędziem jest grupa mastermind. To regularne spotkania przedsiębiorców, którzy wspólnie weryfikują swoje założenie w atmosferze wsparcia i wzajemnej przychylność.
Mam to szczęście, że od ponad 2 lat spotykam się z tą samą grupą przedsiębiorców w ramach naszych cotygodniowych mastermindów. Każdy z nas wchodzi na swój własny szczyt biznesowy. Ale każdym najmniejszym zwycięstwem, inspirującą obserwacją, czy najmniejszą porażką dzielimy się ze sobą w każdy wtorek o 9 rano. Dzięki temu wdrapujemy się na tę górę zwaną sukcesem bez przytłaczającego poczucia osamotnienia i braku zrozumienia.
Do dzisiejszego odcinka podcasu Przepis na e-Commerce zaprosiłam moją grupę mastermind. Dzielimy się z Tobą tym, jak się odnaleźć i stworzyć solidny mastermind, czym się kierować, jaki jest sekretny składnik dobrego mastermindu i co nam tak naprawdę dają te nasze cotygodniowe spotkania.
Zapraszam Cię do odsłuchania rozmowy z osobami, o których istnieniu jeszcze 2 lata temu nie miała pojęcia, a dzisiaj są moimi mastermaindowiczami i przyjaciółmi – Natalią Cholewą, Markiem Grodzki i Markiem Melzackim.
Życzę Ci przyjemnego odsłuchu. Mam nadzieję, że rozmowa była dla Ciebie ciekawa i pomoże Ci rozwinąć Twój eCommerce.
Jeśli zainteresował cię ten odcinek podcastu Przepis na e-Commerce to zasubskrybuj podcast, a jeśli oglądasz na YouTube zasubskrybuj mój kanał i pozostańmy w kontakcie.